ثبت نام کنید وارد شوید
اخبار
1397/07/08 18:54

مسابقات جام کایسا

گزارش دور به دور مسابقات:

دور اول: 
مهمترین نتیجه این دور پیروزی پارسا رابطی بر فراز جابری بود. در دیگر رقابت ها دیبا سلیمانی تا دقیقه آخر در برابر دینا طاهرخانی مقاومت کرد و ترانه تقی زاده توانست محمدمتین عرفانی را شکست دهد. بازی پر افت و خیز آیدین فریدون پور و عرفان مخدومی نیز سرانجام به نفع عرفان خاتمه یافت.

دور دوم:
مهمترین رقابت این دور باز درخشش پارسا رابطی بود که توانست از سد صالح حسینی بگذرد. علیرضا جمالی ترانه را برد و دینا بر امیرحسین آغاجری غلبه کرد. محمدپارسا فضل اللهی بر محمد متین غلبه کرد و مهیار پناهی دیبا را شکست داد. بازی پرافت و خیز آیدین داوودی و آیدین فریدون پور هم سرانجام به نفع داوودی تمام شد.

دور سوم:
مهمترین بازی این دور درخشش مهیار پناهی برابر علیرضا جمالی بود که توانست یک تساوی زیبا بدست آورد. دینا بر عرفان غلبه کرد و ترانه نوار پیروزی های سنگین پارسا را متوقف کرد. آیدین از سد محمدپارسا گذشت و دیبا توانست محمد متین را شکست دهد. اکثر شکست های این مسابقه بیشتر بر اثر سریع بازی کردن بیش از حد و اندازه بچه ها بوده است. 

دور چهارم:
مهمترین بازی این دور بازی دینا و مهیار بود که با بازی دقیق دینا به سودش تمام شد. امیرحسین هم توانست بر محمدپارسا غلبه کند و خود را به عنوان یک رقیب جدی این رقابت ها مطرح کند.
صالح در یک بازی جوانمردانه نتیجه را به علیرضا واگذار کرد و عرفان توانست پارسا را شکست دهد. آیدین داوودی بسیار سریع نتیجه را به ترانه واگذار کرد و محمدمتین توانست بازی بازنده اش با آیدین فریدون پور را نجات دهد و تساوی بگیرد.

دور پنجم: در حساس ترین و طولانی ترین بازی این رقابت ها، دینا توانست با یک بازی محکم و با کسب تساوی از علیرضا قهرمانی خود را تثبیت کند گرچه شانس های برد نیز داشت. در دیگر رقابت حساس این دور ترانه توانست عرفان را شکست دهد و کاپ سومی را از آن خود کند. صالح نیز توانست مهیار را شکست دهد و رتبه چهارم را از آن خود کند. 
امیرحسین نیز با مقاومت فراوان آیدین داوودی را خسته کرد و باخت را با تساوی عوض کرد. 
فراز نیز بر محمدپارسا و محمدمتین بر پارسا غلبه کرد. دیبا نیز از فرصت های بدست آمده استفاده کرد و بر آیدین چیره شد.

در پایان می توان گفت که مسابقه به مسابقه و دور به دور بچه ها بیشتر و بیشتر به تفکر کردن و نقشه کشیدن اهمیت می دهند و بیشتر به اهداف برگزاری مسابقه نزدیک گشته ایم.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :